Börja om från början

Ja de är det jag ska försöka göra.. Har ju varit duktig och köpt ett årskort på badhuset och har hittills kört 2-3 gånger i veckan.. De är så jäkla skönt att man kommit igång med träning igen.. Har verkligen saknat de måste jag säga! Nu är ju jag sugen på att se resultat på kroppen också, MEN för att få de så krävs det ju att man sköter maten.. Vilket inte jag verkar klara av just nu.. Alldeles för mycket sötsaker har slunkit ner den senaste tiden.. Har liksom inget stopp känns det som. Men jag ska för miljonte gången försöka skärpa mig.. Har nämligen ett delmål i sikte med en belöning.. Belöningen består i ett par nya träningsskor av märket Bagheera. Va ett hekto ifrån för typ en vecka sedan sen sket de sig och vikten stegrade sig fort igen.. Men nu vill jag fan ha dom där skorna!! För de jag kör i nu är totalt värdelösa (inte gjorda för den sortens träning). 

Jag är en tvättäkta jojjobantare och hakar på alla nya trender! Men i slutänden så funkar inget för mig. Som
Kompisen sa, sunt förnuft är nog den bästa bantningsmetoden. Jag kan inte äta mer än jag gör av med helt enkelt! Så jag ska till att börja med försöka få bort mitt förbaskade sötsug, genom att ha noll tolerans till sånt i några dagar, förhoppningsvis någon vecka! Bara för att få bort skiten.. Kommer ju självklart vilja kunna äta sånt med men till en vettig gräns.

Kommer även försöka köra kaloriräkning med "my fitness pal". Skitbra gratis app, enkel att använda och stor matdatabas och nyligen även blivit på svenska! Vad kan gå fel? Allt men nu ska vi tänka positivt :) är ni med
Mig?!!! Haha 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0