Dagen

Idag har inte hänt allt för mycket.. Jag och wilda åkte en kort sväng till ikea för att inhandla lite saker till hennes rum som vi håller på med. Det är meningen att jag ska göra stjärnor på väggen i olika storlekar så får se hur de blir. Bra hoppas jag haha. Har haft ångest för det ett tag för jag vill att de ska bli bra! Men ja de blir det nog bara måla över annars! Inte svårare än så liksom. Blir nog att måla i veckan, måste bara fixa schabloner som jag måste skära till själv.. Ska bli skönt när det är klart iaf! Kul att fixa och inreda med.. 

Ja helgen har väl annars varit helt ok.. I lördags var lilla familjen på mirum och jag köpte en underbar tröja till mig själv.. Den bara skrek tiina och har letat sånn väldigt länge! Väldigt enkel men ack så fin :) är en längre "vanlig" tröja, mörkgrå, men som man kan matcha med lite roligare leggings.. Invigde den redan idag på ikea :) 

Åh längtar som fan till den 31 oktober, då bär det åter igen iväg till ullared :D Inhandla mycket julklappar och massa annat som vanligt :) Denna gång blir det bussresa, vilket är skönt, kan man sova på bussen. Åker redan kvart över 4 (!!!), är nere vid halv 9 och hem åker vi halv 6. Så 9 timmar inne på gekås.. Då ska man väl hinna gå igenom hela varuhuset?! Blir toppen bra tror jag! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0