Förbaskade app

Hade skrivit ett lååååång inlägg, problem att ladda upp så jag sparade i utkast men de försvann! Blir tokig.. Orka skriva samma igen.. Delar upp det inlägget i stället..

Det som hänt sen senast jag blogga är att jag blev gravid, vi åkte till egypten, köpte lite hus med stora renoveringsbehov. Så sommer 2012 ägnade vi åt att renovera. Byggde nytt badrum, ändrade väl i princip hela planlösningen.. Den 2 dec kommer för alltid att vara en speciell dag. Dagen då vårt första barn föddes, vår dotter Wilda.  Denna underbara lilla varelse som lades upp på mitt bröst förgyller varje dag. Man har fått en ny mening med livet, livet kretsar nu runt denna lilla skaplse som är hälften jag och hälften F. Konstig och underbar känsla.  

Resten av tiden hit har gått i ett rasande tempo med blöjbyten, skratt, tårar, vakna nätter, spyor, sovande nätter, nya rutiner och tusen andra saker! 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0