Seg

Japp idag är jag riktigt seg. Wilda vakna några gånger från klockan 12 till typ halv 2. Det är så jäkla frustrerande och i natt var de väldigt gnälligt och ledsamt. Både förkyld och ännu en tand på g så är det ju inte så konstigt att hon är så här. Men det är jobbigt iaf ;) Men de är iaf inte varje natt fast jag skulle nog hellre ta 1 vecka i rad så här än enstaka nätter som det varit nu ett tag. Hon har även haft några nätter som helt hysterisk då inget hjälpt.. Bara proppa i henne alvedon så att det inte gör så ont. Synd lilla fisen. Jobbigt när dom inte kan säga vad som är fel! Nu ligger donnan och sover och jag njuter av lugnet i soffan :)

Jag gick en lång promenad imorse med ett annat gäng hundar. Så nu är Maja fortfarande trött vilket är skönt! 

 Ikväll ska jag prova på att göra frikadeller.. Såg nämligen på Jamie Oliver häromdagen och det såg så gott ut.. Fast jag kommer köra efter ett recept på ica.se vilket ska bli kul. Vi har verkligen fastnat i "samma mat hela tiden utan variation" träsket. Så nu ska jag ta tag i det tänkte jag :) Hoppas på succe :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0